8. nov 2013

Algklasside tahvliavastus

Õpetaja Karmen Onton ning Reet Mõlder seiklesid algklassiõpilastega loodusainete kui ka keeleõppe radu pidi. Kasutama peab tunnis iga vidinat kui ka raamatut, töövihikut, vihikut jne.

Tahvelarvuti annab võimaluse lisa leidmiseks, vahel ka mõne ägeda interaktiivse mängu mängimist, küsimustiku täitmist, kuid see ei asenda tunnis tehtavat tööd: suhtlemist kaasõpilase ja õpetajaga, allikate ja eesmärkidega tutvumist mis iganes kujul nad ei peaks esinema.

Meile on oluline ka see, et 1:1 tehnikaõpe võib olla tore (et igal lapsel on oma vidin), kuid samatore on seda vidinat kaasõpilasega jagada ning nuputada koos lahendusi (kaks pead on ikka kaks pead). Grupis või paaris tehnika kasutamine arendab lisaks koostöövõimet, suhtlemisoskust ning tõstab õpitu väärtust, kuna see on jagatud kogemus. Lisaks vabastab see aegajalt ka õpetaja keskmiste õpilaste aitamisest, kes saavad oma küsimustele vastused juba oskuslikemalt kätte. Õpetajal jääb seega enam aega aidata neid, kes seda tõsiselt vajavad.

Tundi külastasid ka Tallinna Ülikooli õpetaja-praktikandid.

Praeguses ülesandes õpilased tegelesid lause lõppu õige kirjavahemärgi leidmisega:




Siin aga toimub loodusainetes seenejaht: piltide järgi seente tundmine, mõistatused, "õige" ja "väär" määramine väidetele.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.